Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok's پانزده دقیقه از رویارویی Odin وSurtr را به نمایش می گذارد

Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok's پانزده دقیقه از رویارویی Odin وSurtr را به نمایش می گذارد

سومین الحاقیه پولی Assassin’s Creed Valhalla فردا با Dawn of Ragnarok منتشر می شود. در این ماجراجویی 35 ساعته، اودین قصد دارد پسرش بالدر را از دست غول آتش سورت نجات دهد. 15 دقیقه اول توسط IGN منتشر شده است .

 

از آنجایی که بازی در قلمرو نورس اتفاق می‌افتد، Dawn of Ragnarok  شاهد ورود بازیکنان به قلمروهای اسطوره‌ای جدید مانند Svartalfheim  خواهد بود. از جمله ابزارهای جدید Hugr-Rip است که امکان استفاده از دو توانایی دشمنان سقوط کرده را فراهم می کند. اینها شامل تبدیل شدن به کلاغ برای پرواز، آسیب رساندن به یخ و غیره است.  Viking atgeir ، یک پلارم، به همراه ابزار اسطوره ای و با کیفیت الهی جدیدی که می تواند توسط Eivor در بازی پایه استفاده شود، معرفی شده است.

 

از جمله فعالیت‌های جدید می‌توان به Valkyrie Trials اشاره کرد که در آن بازیکنان چندین دشمن (که می‌توانند شامل باس‌های آشنا هم باشند) خواهند بود. انتخاب حداکثر 14 اصلاح کننده مختلف، دشواری را افزایش می دهد و در عین حال پاداش های بیشتری را نیز ارائه می دهد Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Google Stadia منتشر خواهد شد .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/38da

خبرنامه بازی ها

گالری